FRAKT OG LEVERING AV LØSE MØBLER

Betaling og tilkjøring
Transport av møbler krever stor forsiktighet, helt fra møbelet blir fraktet fra oss til det står utpakket på plass hos deg.

For levering på Østlandsområdet, har vi egne sjåfører for utkjøring av møbler. Pris på tilkjøring står spesifisert i tilbudet fra Brubakken Home.

Minner om at betaling må være registrert hos oss før levering. Vi tar ar kun betaling via nettbank. Når betaling er registrert mottatt hos Brubakken Home, vil kjørekontoret ta kontakt og avtale leveringstidspunkt.

Drop til dør
For å ha et rimelig alternativ til henting selv, kjører vi møblene med varebil til nærmeste parkering, gjerne foran døren om det er mulig. Vår sjåfør hjelper kun med avlasting fra varebil i dette tilfellet.

Levering i landet forøvrig
Vi har gode transportavtaler med firmaer som egner seg for kjøring av møbler, og vi kjører samfrakt der det er mulig. Priser avtales i hvert enkelt tilfelle.

Henting av møbler
Det går fint å hente møblene på vårt lager eller ordne egen transport. Møblene kan hentes på lageret i Stokke man-fre fra kl. 08.00-16.00.

Lager og henteadresse:
Borgeskogen 65, 3160 Stokke (se kart nedenfor)

Reklamasjon
Hvis det er skade eller feil på produktet, send oss en e-post med informasjon og bilder. Vi svarer raskt på hvordan vi håndterer dette videre. Utfallet er som regel reparasjon eller bytte av varen/delen som er skadet. Vi har gode rutiner for håndtering når uhellet først er ute.

Garanti
På våre møbler er det 5 års garanti. Garantien gjelder fabrikasjonsfeil, materialer som ikke holder mål og eventuelle funksjoner som endrer seg eller slutter å virke. Garantien gjelder ikke normal slitasje ved bruk, men vi er behjelpelig med utbedring mot betaling.